آمادگی برای اعتیاد
نقش تعدیلکننده هوش هیجانی در رابطه با اثر آمادگی برای اعتیاد بر مصرف مواد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]
آموزش تکنیکهای تنظیم هیجان
اثربخشی آموزش تکنیکهای تنظیم هیجان بر ناگویی خلقی در سربازان [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 99-114]
آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و سازگاری دختران نابینا [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 49-66]
ا
اختلال استرس پس از سانحه
مقایسه اثربخشی درمان ترکیبی دارو درمانی و درمان فراشناختی و درمان دارویی بر علائم افسردگی و کنترل فکر در مبتلایان به اختلال استرس پسآسیبی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]
اختلال افسردگی اساسی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اختلال افسردگی عمده در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 23-38]
اختلال سلوک
پیشبینی اختلال سلوک با توجه به سبکهای فرزندپروری و تعارضات خانوادگی در دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 51-68]
اختلال طیف اوتیسم
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر علایم اضطراب فراگیر مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-20]
اختلال نافرمانی مقابلهای
مقایسهی کارکرد خانواده، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر مبتلا و غیر مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 39-58]
اضطراب
مقایسهی طرحوارههای ناسازگار اولیه در افراد دارای نشانههای غیربالینی اضطراب، افسردگی و افراد سالم [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 83-94]
اضطراب
رابطهی علیّ توکل به خدا و نشاط با اضطراب با نقش میانجیگری امیدواری [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-96]
اضطراب فراگیر
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر علایم اضطراب فراگیر مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-20]
افسردگی
مقایسه اثربخشی درمان ترکیبی دارو درمانی و درمان فراشناختی و درمان دارویی بر علائم افسردگی و کنترل فکر در مبتلایان به اختلال استرس پسآسیبی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]
افسردگی
مقایسهی طرحوارههای ناسازگار اولیه در افراد دارای نشانههای غیربالینی اضطراب، افسردگی و افراد سالم [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 83-94]
افسردگی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و سازگاری دختران نابینا [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 49-66]
الگوهای ارتباطی خانواده
رابطهی مقایسهی اجتماعی، الگوهای ارتباطی خانواده و سبکهای تنظیمشناختی هیجان با کمرویی در دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 23-48]
امید
اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر بر احساس شادکامی و امید در بیماران مبتلا به ویتیلیگو (پیسی) [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 77-98]
امیدواری
رابطهی علیّ توکل به خدا و نشاط با اضطراب با نقش میانجیگری امیدواری [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-96]
برنامهی فرزندپروری فورهند و لانگ
اثربخشی آموزش برنامهی فرزندپروری فورهند و لانگ برکاهش علائم نافرمانی مقابلهای کودکان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 95-106]
بهزیستی ذهنی
مقایسهی ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی در مردان مبتلا و غیرمبتلا به اختلال نارضایتی جنسیتی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 55-74]
بیسرپرست
مقایسه علایم اختلالات برونیسازی شده (بیشفعالی-کاستی توجه، بیاعتنایی/ نافرمانی مقابلهای و سلوک) در کودکان بیسرپرست و دو والد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 1-14]
بیشفعالی
مقایسه علایم اختلالات برونیسازی شده (بیشفعالی-کاستی توجه، بیاعتنایی/ نافرمانی مقابلهای و سلوک) در کودکان بیسرپرست و دو والد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 1-14]
پ
پایایی
روایی و پایایی مقیاس امتزاجشناختی در دانشجویان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 97-108]
پیسی
اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر بر احساس شادکامی و امید در بیماران مبتلا به ویتیلیگو (پیسی) [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 77-98]
ت
تعارضات خانوادگی
پیشبینی اختلال سلوک با توجه به سبکهای فرزندپروری و تعارضات خانوادگی در دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 51-68]
تعارضهای زناشویی
پیشبینی تعارضهای زناشویی بر اساس سبکهای دلبستگی، کمالگرایی و طرحوارههای ناسازگار در زوجین [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 67-82]
تغییرپذیری ضربان قلب
پیشبینی میزان تغییرپذیری ضربان قلب بر اساس مؤلفههای مثبت و منفی تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان دانشگاه [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 1-22]
تنظیم شناختی هیجان
پیشبینی میزان تغییرپذیری ضربان قلب بر اساس مؤلفههای مثبت و منفی تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان دانشگاه [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 1-22]
تنظیم هیجانی
بررسی ویژگیهای روانسنجی چک لیست تنظیم هیجانی کودکان و نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 15-34]
توکل به خدا
رابطهی علیّ توکل به خدا و نشاط با اضطراب با نقش میانجیگری امیدواری [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-96]
د
دارودرمانی
مقایسه اثربخشی درمان ترکیبی دارو درمانی و درمان فراشناختی و درمان دارویی بر علائم افسردگی و کنترل فکر در مبتلایان به اختلال استرس پسآسیبی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]
دانشآموزان دختر
پیشبینی اختلال سلوک با توجه به سبکهای فرزندپروری و تعارضات خانوادگی در دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 51-68]
دانشآموزان دختر
مقایسهی کارکرد خانواده، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر مبتلا و غیر مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 39-58]
دانشجویان
اثربخشی درمان تحلیل تبادلی بر صمیمیت اجتماعی و راهبردهای مقابله با فشار روانی در دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]
دختران نابینا
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و سازگاری دختران نابینا [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 49-66]
درمان تحلیل تبادلی
اثربخشی درمان تحلیل تبادلی بر صمیمیت اجتماعی و راهبردهای مقابله با فشار روانی در دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]
درمان فراشناختی
مقایسه اثربخشی درمان ترکیبی دارو درمانی و درمان فراشناختی و درمان دارویی بر علائم افسردگی و کنترل فکر در مبتلایان به اختلال استرس پسآسیبی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر علایم اضطراب فراگیر مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-20]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اختلال افسردگی عمده در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 23-38]
دلزدگی زناشویی
مقایسهی هوش هیجانی و دلزدگی زناشویی در زنان متقاضی طلاق و زنان عادی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 21-36]
دو والد
مقایسه علایم اختلالات برونیسازی شده (بیشفعالی-کاستی توجه، بیاعتنایی/ نافرمانی مقابلهای و سلوک) در کودکان بیسرپرست و دو والد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 1-14]
ر
راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
مقایسهی کارکرد خانواده، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر مبتلا و غیر مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 39-58]
راهبردهای مقابله با فشار روانی
اثربخشی درمان تحلیل تبادلی بر صمیمیت اجتماعی و راهبردهای مقابله با فشار روانی در دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]
ساختار عاملی
بررسی ویژگیهای روانسنجی چک لیست تنظیم هیجانی کودکان و نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 15-34]
سازگاری
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و سازگاری دختران نابینا [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 49-66]
سبکهای تنظیمشناختی هیجان
رابطهی مقایسهی اجتماعی، الگوهای ارتباطی خانواده و سبکهای تنظیمشناختی هیجان با کمرویی در دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 23-48]
سبکهای دلبستگی
پیشبینی تعارضهای زناشویی بر اساس سبکهای دلبستگی، کمالگرایی و طرحوارههای ناسازگار در زوجین [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 67-82]
سبکهای فرزندپروری
پیشبینی اختلال سلوک با توجه به سبکهای فرزندپروری و تعارضات خانوادگی در دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 51-68]
سربازان
اثربخشی آموزش تکنیکهای تنظیم هیجان بر ناگویی خلقی در سربازان [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 99-114]
سرسختی روانشناختی
مقایسهی ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی در مردان مبتلا و غیرمبتلا به اختلال نارضایتی جنسیتی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 55-74]
سلوک
مقایسه علایم اختلالات برونیسازی شده (بیشفعالی-کاستی توجه، بیاعتنایی/ نافرمانی مقابلهای و سلوک) در کودکان بیسرپرست و دو والد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 1-14]
ش
شادکامی
اثربخشی رواندرمانی مثبتنگر بر احساس شادکامی و امید در بیماران مبتلا به ویتیلیگو (پیسی) [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 77-98]
ص
صمیمیت اجتماعی
اثربخشی درمان تحلیل تبادلی بر صمیمیت اجتماعی و راهبردهای مقابله با فشار روانی در دانشجویان [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]
ط
طرحوارههای ناسازگار
پیشبینی تعارضهای زناشویی بر اساس سبکهای دلبستگی، کمالگرایی و طرحوارههای ناسازگار در زوجین [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 67-82]
طرحوارههای ناسازگار اولیه
مقایسهی طرحوارههای ناسازگار اولیه در افراد دارای نشانههای غیربالینی اضطراب، افسردگی و افراد سالم [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 83-94]
طلاق
مقایسهی هوش هیجانی و دلزدگی زناشویی در زنان متقاضی طلاق و زنان عادی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 21-36]
ع
عملکرد تحصیلی
مقایسهی کارکرد خانواده، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر مبتلا و غیر مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 39-58]
ک
کارکرد خانواده
مقایسهی کارکرد خانواده، راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر مبتلا و غیر مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 39-58]
کمالگرایی
پیشبینی تعارضهای زناشویی بر اساس سبکهای دلبستگی، کمالگرایی و طرحوارههای ناسازگار در زوجین [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 67-82]
کمرویی
رابطهی مقایسهی اجتماعی، الگوهای ارتباطی خانواده و سبکهای تنظیمشناختی هیجان با کمرویی در دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 23-48]
کنترل فکر
مقایسه اثربخشی درمان ترکیبی دارو درمانی و درمان فراشناختی و درمان دارویی بر علائم افسردگی و کنترل فکر در مبتلایان به اختلال استرس پسآسیبی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 35-50]
کودکان
بررسی ویژگیهای روانسنجی چک لیست تنظیم هیجانی کودکان و نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 15-34]
کودکان
اثربخشی آموزش برنامهی فرزندپروری فورهند و لانگ برکاهش علائم نافرمانی مقابلهای کودکان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 95-106]
م
متغیر تعدیلکننده
نقش تعدیلکننده هوش هیجانی در رابطه با اثر آمادگی برای اعتیاد بر مصرف مواد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]
مصرف مواد
نقش تعدیلکننده هوش هیجانی در رابطه با اثر آمادگی برای اعتیاد بر مصرف مواد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 69-84]
مقایسهی اجتماعی
رابطهی مقایسهی اجتماعی، الگوهای ارتباطی خانواده و سبکهای تنظیمشناختی هیجان با کمرویی در دانشجویان [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 23-48]
مقیاس امتزاجشناختی
روایی و پایایی مقیاس امتزاجشناختی در دانشجویان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 97-108]
ن
نارضایتی جنسیتی
مقایسهی ویژگیهای شخصیتی و بهزیستی ذهنی در مردان مبتلا و غیرمبتلا به اختلال نارضایتی جنسیتی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 55-74]
نافرمانی مقابلهای
مقایسه علایم اختلالات برونیسازی شده (بیشفعالی-کاستی توجه، بیاعتنایی/ نافرمانی مقابلهای و سلوک) در کودکان بیسرپرست و دو والد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 1-14]
ناگویی خلقی
اثربخشی آموزش تکنیکهای تنظیم هیجان بر ناگویی خلقی در سربازان [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 99-114]
نشاط
رابطهی علیّ توکل به خدا و نشاط با اضطراب با نقش میانجیگری امیدواری [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-96]
نشانههای غیربالینی
مقایسهی طرحوارههای ناسازگار اولیه در افراد دارای نشانههای غیربالینی اضطراب، افسردگی و افراد سالم [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 83-94]
نوجوانان
بررسی ویژگیهای روانسنجی چک لیست تنظیم هیجانی کودکان و نوجوانان [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 15-34]
نوجوانان
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اختلال افسردگی عمده در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 23-38]